قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت آرد برنج اعلا قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت آرد برنج كيلويي-قيمت آرد برنج شمال-قيمت آرد برنج-قيمت آرد برنج فله-قيمت آرد برنج بسته بندي خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت آرد برنج كيلويي-قيمت آرد برنج شمال-قيمت آرد برنج-قيمت آرد برنج فله-قيمت آرد برنج بسته بندي با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي و قيمت آرد برنج كيلويي-قيمت آرد برنج شمال-قيمت آرد برنج-قيمت آرد برنج فله-قيمت آرد برنج بسته بندي كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آرد برنج كلمه اي آشنا براي كدبانوها است. آن ها براي تهيه فرني، شيريني برنجي و غيره از آرد برنج استفاده مي كنند. به خاطر خواص غني شده اي كه اين ماده غذايي دارد، امروزه در بيشتر آشپزخانه و قنادي ها، جايگزين مواد ديگر شده است. همچنين تهيه آرد برنج خيلي سخت نيست و فقط نياز به برنج هاي نيم دانه و شكسته و الك داريد يا مي توانيد آن را از بازار و فروشگاه هاي معتبر مانند سايت سالم سازان آذر تهيه كنيد.

دانه هاي آرد برنج از كجا تهيه مي شوند؟

برنجي كه شما مصرف مي كنيد، دانه سفيد كامل هستند كه پس از الك كردن و جداسازي در كارخانه بسته بندي مي شود و به فروش مي رسد. زماني كه فصل برداشت برنج مي رسد، به دانه هاي برنج كه هنوز پوست روي آن ها قرار دارد نيز شلتوك مي گويند. شلتوك را به كارخانه هاي شاليكوبي يا برنج كوبي براي جدا كردن پوسته مي برند تا به برنج سفيد تبديل شود. در طي اين فرآيند، بعضي از دانه هاي برنج شكسته مي شوند كه به آن ها نيم دانه مي گويند. بعضي از دانه به حدي مي شكنند كه آن ها قابل استفاده معمولي از نظر اندازه نيستند و آن ها را براي آرد برنج استفاده مي كنند.

انواع آرد برنج چيست؟

آرد برنج را مي توان در سه نوع تهيه كرد:

– آرد برنج شيرين

– آرد برنج قهوه اي

– آرد برنج سفيد

آرد برنج قهوه اي و سفيد مانند هم هستند و فقط تفاوت آن ها در پوسته اي است كه در برنج قهوه اي وجود دارد و وقتي شما اين پوسته را جدا مي كنيد، به برنج سفيد تبديل مي شود؛ ازاين رو خواص بيشتري نسبت به برنج سفيد دارد. آرد برنج شيرين نشاسته بيشتري دارد و براي همين براي تهيه آرد برنج بيشتر دو مورد قبلي توصيه مي شود.

 

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

چگونه آرد برنج تهيه كنيم؟

شما مي توانيد آرد برنج را خودتان با طرز پختي كه ادامه مطلب مي‌گوييم، تهيه كنيد يا بسته هاي آماده آن را از فروشگاه ها خريداري نماييد. فقط در بيشتر اين بسته بندي ها، از برنج هاي نامرغوب براي تهيه آرد برنج استفاده شده است كه ممكن است رنگ و بوي نامطبوعي داشته باشد. البته مي توانيد نوع مرغوب آن را در فروشگاه هاي معتبر مانند سالم سازان آذر تهيه كنيد.

طرز تهيه آرد برنج چگونه است؟

براي تهيه آرد برنج بهتر است كه از همان دانه هاي شكسته استفاده كنيم؛ ولي همه به اين دانه ها دسترسي ندارند و مي توانند به جاي آن، دانه هاي كامل را به كار ببرند. براي تهيه آرد برنج توصيه مي شود كه از برنج هاي مرغوب ايراني استفاده كنيد كه كيفيت بالايي دارند.

– ابتدا برنج كاملا از چند ساعت قبل، خيس كنيد و چند بار آب آن را خالي كنيد تا كثيفي موجود در آن از بين برود. به هيچ وجه از نمك يا ماده ديگر در خيس كردن برنج استفاده نكنيد.

– بعد از اينكه چند ساعت برنج در آب ماند و به اصطلاح خيس خورد، آن را آبكشي كنيد و بعد بر روي يك دستمال بريزيد تا خشك شود. براي خشك شدن بهتر است كه آن را زير نور آفتاب يا در معرض هواي آزاد بگذاريد؛ فقط نبايد اجازه بدهيد دانه ها كامل خشك شوند و مقدار رطوبت بايد همراه دانه ها بماند.

– اگر از برنج دانه كامل استفاده مي كنيد، دانه ها را بكوبيد تا هم خردتر و هم نرم تر شوند.

– سپس دانه ها را آسياب كنيد. آسياب كردن دانه ها را بايد تا زماني ادامه بدهيد تا شما هيچ دانه درشتي را نبينيد و همه آن ها خرد و نرم شده باشند.

– بعد از اينكه آسياب كرديد، آن را از الك عبور دهيد تا دانه هاي درشت آن گرفته شود.

– سپس باز دوباره اين دانه هاي الك شده را خشك مي كنيد و بعد با الك ريزتر آن ها را عبور مي دهيم و در يك كنار ميگذاريم تا كامل خشك شود.

– آرد برنج شما آماده است.

براي تهيه شيريني برنجي، شما نياز به الك خيلي ريزي داريد و با الك هاي معمولي كه در خانه وجود ندارد، نمي توان آرد برنجي مخصوص شيريني را تهيه نمود.

كاربرد آرد برنج چيست؟

تنها مصرف آرد برنج در مصرف بعضي از خوراكي ها است كه در تهيه آن ها استفاده مي شود. از آرد برنج بيشتر در تهيه سوپ، فرني، شيريني برنجي، آش، كوكو، كتلت و غيره استفاده مي شود.

در بعضي از موارد حتي لازم به استفاده از آرد برنج نيست؛ براي مثال شما مي توانيد در تهيه فرني به جاي آرد برنج از نشاسته استفاده كنيد. آرد برنج به غير از كشور ما، در كشورهاي شرق و جنوب شرق آسيا مانند هند، ژاپن، اندونزي، بنگلادش و غيره استفاده مي شود.

 

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص آرد برنج چيست؟

برخلاف آنچه كه تصور مي شود، آرد برنج از دانه هاي شكسته استفاده مي شود و خاصيت ندارد؛ ولي داراي خواصي است كه امروزه بيشتر پزشكان براي افرادي كه مشكل گوارشي دارند، مصرف آن را توصيه مي كنند.

1) آرد برنج فاقد گلوتن است. گلوتن پروتئيني است كه باعث تحريك و آسيب رساندن به سيستم گوارشي بدن مي شود و از اين رو براي كساني كه مبتلا به بيماري سلياك هستند، يك جايگزين مناسب و عالي است.

2) آرد برنج داراي فيبر نسبتاً بالايي است؛ ولي براي جبران كمبود فيبر، مي توان آن را با غذاهاي پروتئيني مانند پروتئين آرد و همچنين تخم مرغ مصرف كرد. به عبارتي ديگر، آرد برنج مي تواند فيبر مورد نياز بدن انسان را تامين كند و براي كساني كه مشكل يبوست دارند، يك انتخاب عالي و كم هزينه براي درمانشان خواهد بود.

3) به علت فيبر موجود در آرد برنج، باعث كاهش كلسترول و كنترل قند خون بدن مي شود.

4) در آرد برنج ماده اي وجود دارد به نام كولين كه به انتقال كلسترول و تري گليسريد از كبد كمك بسياري مي كند و ازاين رو باعث حفظ سلامتي كبد مي شود.

5) بيشتر خواصي كه در برنج وجود دارد، در آرد برنج هم يافت مي شود؛ حتي خواص بيشتري نيز در آن وجود دارد.

6) براي افرادي كه توانايي خوردن برنج را ندارند، مي توان آرد برنج را پوره كرده و به آن ها داد.

7) يكي از كاربردهاي آرد برنج چاقي صورت است بدين ترتيب كه دوقاشق از تركيب آرد برنج و شيرخشك و نشاسته را قبل از خواب ميل بفرماييد.

8) همچنين بعنوان ماسك روشن كننده پوست زيربغل و اندام هاي ديگر استفاده ميشود . ميتوانيد آرد برنج را همانند پودر بچه روي بدن يپاشيد و ماساژ دهيد اين كار باعث از بين رفتن بوي بد و روشن كننده پوست ميشود.

9) با تركيب آرد برنج با شير يا گلاب و يا چاي سبز ماسك زيبايي براي پوست صورتتان تهيه كنيد.اين ماسك بعنوان اكسير جواني عمل ميكند.

10) آرد برنج داراي ويتامين B  فراوان است كه اين مهم باعث مي شود به فوليكول هاي مو جهت تقسيم كمك كرده و باعث پرحجمي موي سر ميشود.لذا براي استفاده از آرد برنج جهت ماسك مو از تركيب آرد برنج و لپه ي پخته ي له شده و عسل و ماست استفاده كنيد.

 

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

ارزش غذايي آرد برنج چيست؟

يك ليوان ۱۰۰ آرد برنج حاوي ارزش غذايي زير است:

– كلسيم

– ويتامين B6

– منيزيوم

– آهن

– قند

– فيبر

– پتاسيم

– كالري حدود ۴۰۰ گرم

– پروتئين

– كربوهيدرات

– تيامين

– حدود ۲ گرم چربي

– فسفر

– مس

– روي

نتيجه گيري:

آرد برنج يك ماده غذايي است كه براي از برنج هاي خيلي ريز و شكسته تهيه مي شود و مي توان براي تهيه فرني، شيريني برنجي و غيره استفاده كرد. آرد برنج به خاطر خواص بالايي كه دارد و همچنين نداشتن مواد مضر مانند گلوتن، يكي از بهترين مواد غذايي است كه مصرف آن توسط پزشكان به شدت توصيه مي شود.

قيمت آرد برنج اعلا-قيمت آرد برنج خانگي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت آرد برنج كيلويي-قيمت آرد برنج شمال-قيمت آرد برنج-قيمت آرد برنج فله-قيمت آرد برنج بسته بندي مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 286 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593142

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .